Mari Bersama Main Bola Disamping Membina Pendapatan Secara Online

football skills - Zidane, Ronaldo and Ronaldinho

FOOTBALL RELATED TOPICS

FIFA 09 - Chelsea vs. Arsenal

Monday, May 16, 2016

Urgent reply.

Assaalamu Alaikkum my dear friend,
 
        I am Mr Afzzal Ahmed, the chief operating officer with my bank and I want to inform you that an amount of US$31.6 million will be moved on your name as the Foreign Business Partner to our late deceased customer Mr Waleed Hazaa Salim, I need your help to receive this money as we shall share the money in the ratio of 60:40%. You will receive this amount through a bank wire transfer.
 
Please send your full names, direct telephone numbers, and home address, more details of how to claim the form will be given upon your reply. 
 
 
Yours sincerely,
 
Mr. Afzzal Ahmed.
Assaalamu Alaikkum mon cher ami,
je suis M. Afzzal Ahmed, le chef de l'exploitation avec ma banque et je tiens à vous informer que un montant de $ 31,6 millions  seront déplacés sur votre nom en tant que partenaire d'affaires étrangères à notre regretté client décédé M. Waleed Hazaa Salim, je besoin de votre aide pour recevoir cet argent comme nous allons partager l'argent dans le rapport de 60: 40%. Vous recevrez ce montant à travers un virement bancaire.

S'il vous plaît envoyer vos noms et prénoms, numéros de téléphone directs, et l'adresse du domicile, plus de détails sur la façon de réclamer le formulaire sera donné lors de votre réponse.

Cordialement,
M. Afzzal Ahmed.

No comments:

Post a Comment